Celem FAM jest promocja aplikacji mobilnych – najczęściej kojarzonych z rozrywką – bezpłatnych i łatwo dostępnych narzędzi do zdobywania wiedzy i poszerzania horyzontów. Aplikacje mobilne stanowią proste w obsłudze medium umożliwiające stały dostęp do kultury, edukacji i sztuki. FAM to miejsce wymiany doświadczeń i refleksji twórców aplikacji i ich użytkowników, przedstawicieli firm z branż technologicznej i mobilnej, instytucji i organizacji pozarządowych oraz mieszkańców Warszawy.
FAM odbyło się pod hasłem „Gry, które uczą”.
Paulina Jędrzejewska, kuratorka tegorocznego wydarzenia, przygotowała dla fanek i fanów tematyki mobile dzień pełen atrakcji. Tradycyjnie odbyły się dyskusje, wykłady i prezentacje, które sprzyjały wymianie doświadczeń i upowszechnianiu wiedzy na temat trendów dotyczących kultury i edukacji w świecie mobile. Do Strefy Start-up i Strefy Biznes, tak jak w poprzednim roku, zawitali przedsiębiorcy i partnerzy z organizacji pozarządowych i instytucji, którzy prezentowali gry, aplikacje i projekty związane z rynkiem mobile. Jednak tym razem w programie pojawiło się kilka nowości, dzięki którym FAM zyskało rozmach jeszcze większy niż dotychczas! Po pierwsze, wydarzenie zagościło w nowym miejscu – Przestrzeni from Facebook zlokalizowanej w centrum Warszawy, tuż obok popularnej Hali Koszyki.
Projekt współfinansowany przez m. st. Warszawa